måndag 12 augusti 2013

Njut varje minut

Första dagen på jobbet, Albin har varit snäll och passat hundarna men åkte iväg en liten stund innan jag kom hem
 Då passar Syster Yster på att röja i kökslådorna
 så det är bara att börja städa.....vi tar en långpromenad, hamnar mitt i ett ösregn...
Får in två väldigt blöta sötnosar
Efter middagen tänker jag mig lite seriös träning med Totti
Han är med på noterna
koncentrerad
och tycker det är skönt att vara ensam med mig. Plötsligt är allt förändrat.......Nea har rymt från köket, demolerat ett kompostgaller och kommer i full galopp
Ha roligt utan mig, aldrig i livet
Det blir inte alltid som man tänkt sig men men

 

3 kommentarer :

  1. underbara bilder Lena ...
    å va Brun å somrig du e...
    H

    SvaraRadera
  2. Men Nea har ju i alla fall låtit dig koppla av under semestern! Hon har väl laddat... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hon har varit superladdad men idag har hon varit med och jobbat och är nu betydligt lugnare. Det tar på krafterna även för vovven!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"