onsdag 13 november 2013

Mycket Nea blir det.....

Mycket hund blir det, jag vet...
Igår hade jag lite otur...tappade "jobbplattan" rätt ner i backen i ösregn. Det var bara att ta fram papper och penna, det går någon dag men man är verkligen beroende av tekniken. Fick iaf en ny idag så morgondagen borde bli bättre men det blir en del att ta igen.
Idag sken solen och vi passade på att ta en liten promenad
Det är ganska skönt att rensa hjärnan med lite frisk luft
Passade också på att träna platsliggning, jag ger mig aldrig!!! Bara måste få det att fungera och sämre plats kan man ju ligga på, ha ha
Synd att plånboken låg kvar i bilen 
En tur med Lena i Lillebyterrängen och en god kopp kaffe efteråt,
nu blir det snart min favorit, Bonde söker fru!
Kram Lena


1 kommentar :

  1. Platsliggning är inte lätt när man är en glad busvovve! Bra jobbat!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"