söndag 18 maj 2014

Min schapendoes och jag. Ännu en dag på golfbanan!

Ännu en fin dag så det blev ytterligare en tur på golfbanan.
Planen för dagen var att skippa drivern och koncentrera mig på slagen med järnklubborna. Gick något bättre idag så nu är det upp till mig att träna lite oftare, om så bara en stund på övningsfältet.
Maken är iaf imponerad av att jag plötsligt puttar helt ok. 
Vi nöjer oss med 9 hål så håller både vi och vovven hela rundan!
Fördel Nea som kan lägga sig och vila en stund......
Senare på eftermiddagen blir det återigen grillat tillsammans med "barnen". Så mysigt att träffas och vara storfamilj för en stund!
Trots att det mulnat på och även kommit några regndroppar kunde vi sitta ute.
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"