fredag 4 juli 2014

Min schapendoes och jag. I väntan på att semesterns etapp 2 kan starta

Efter två veckors lantliv kom vi idag återigen hem till stán.
Blommorna behövde kollas igenom
och vattnas även om jag måste säga att Albin skött om det hela riktigt bra. Han har t o m klippt häcken med beröm godkänt..inte illa för att vara första gången!
Märkligt dock att han inte passade på att äta smultron och hallon..
Verkar som att "lille" sonen hellre plockar frysta bär från frysen...tur för oss det!
Jag är ju ingen riktig trädgårdsfantast 
men får glädjas åt det lilla som jag lyckas hålla liv i!
Och lite spänning....vilken färg döljer sig i denna Stockros?
Nu läggs fokus på tvättmaskinen så att vi blir klara och kan starta etapp 2 denna semester...
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"