torsdag 12 februari 2015

Ingen trängsel i skogen...

Idag, vädermässigt precis som det brukar vara i 
Göteborg, var vi alldeles ensamma på promenaden......

verkade inte som att någon annan hade lust att vara ute, bara Nea och jag...

Wet look!


Men vad gör det....bara vovven är glad....


Jag var mer bekymrad över mina skor...


Vovven min torkar ändå ganska snabbt....


Lite mer intresserad av vad som finns i skogen,,,,,,,,,,,,,,någonting finns där inne.....lite busigare är hon....
Och inte en endaste liten godisbit hade jag i fickan! 
Som den lydiga tös hon är följer hon givetvis mig...


Som sagt, ingen trängsel i skogen, hade det däremot varit en solig dag hade det varit
fullt av flanerande människor....
Väl hemma igen efter arbetsdagen fixades en middag med mottot: man tager vad man
haver..
Blev riktigt gott. Kycklingfilé, bacon, lök, lite goda kryddor, broccoli, parmesanost och grädde....... ris och en massa gröna ärtor.

Mmmm

Mätt och belåten!


Det är något speciellt med en Schappenos,,,,

Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"