onsdag 20 maj 2015

Äntligen!

Äntligen har jag fått tillbaka datorn!

Den kraschade för snart 3 veckor sedan och då upptäckte jag hur
beroende jag blivit.
Inte kul att fotografera när man inte kan kolla bilderna i datorn och 
redigera.
Några veckor då jag knappt vetat vad jag ska göra av tiden.
Vilket I-landsproblem!


Lite "semester" för vovven som oftast agerar modell......nu får hon göra
sig beredd igen....


Det finns också mycket vackert att fotografera i naturen. Nu står träden i full blom!


Ingen värme att tala om ännu men det hindrar inte att söta tösen får vara lite 
sommarfin!


Efter att ha tillbringat helgen i Rom traskar jag återigen runt i skogen.
Det är verkligen galet grönt just nu.....

Snart är det dags för Nea och mig att bege oss ..... dagens aktivitet är rallylydnad.
Träning, träning och åter träning står på schemat.
Målet är att klara fortsättningsklassen i år...men med tanke på senaste tävlingen
då Nea visserligen löpte, känns målet inte lika självklart längre.

Hon kan alla moment ... ska bara hitta "knappen" så att hon är med, pigg och allert
även då vi tävlar.

Skam den som ger sig!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"