onsdag 7 oktober 2015

Björnbär och nya hårklämmor.

Björnbär är så gott!

Skålen ska fyllas


Det är tur att jag har hjälp.....


Njaaaa, plocka får jag allt göra själv men jag har iaf trevligt sällskap.


Fryser in en del men allra godast är nog de man plockar direkt från busken.


Äntligen har jag hittat ett ställe där man kan köpa dessa käcka hårklämmor till hund.
Nea är inte så förtjust i dem, lyckas oftast få bort dem inom några minuter men
det kanske kan vara bra att ha "fri sikt" ibland.
Tänker därför att det är hög tid att vänja Lexie......den satt faktiskt hela kvällen trots att
hon inte har så mycket päls ännu.


Beställde 10 st i flera nyanser av grått/svart.......samt 2 i cerise för festligare tillfällen.......

Givetvis ska "systrarna" ha likadana......


I kväll har Nea och jag varit och tränat rallylydnad medan Lexie fått vara hemma
och mysa i soffan med husse.

I morgon blir det ombytta roller...träning för Lexie och soffhäng för Nea.

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"