tisdag 15 december 2015

In i dimman!

Dimma hela dagen lång och periodvis
glashalt!

Ur led är tiden....i alla fall vädermässigt....

Här går jag och längtar efter kyla och snö men som det ser ut nu så lär jag
få vänta....LÄNGE...

Lite spännande trots allt att fota i dimma.

Går helt säkert att göra detta på ett proffsigare sätt men här är resultatet från dagen.


Det blir en speciell stämning


Nästan lite kusligt


Inte en krusning på sjön....det gillar jag!


En soligare och något varmare dag kan jag tänka mig att sitta ner en stund


Idag kändes bänken inte så inbjudande

De lurviga brydde sig varken om väder eller utebliven vind


Eller.....speciellt Lexie var nog lite frustrerad över att alla vattenpölar var
frusna....hon precis som Nea dricker ju helst vatten ute i det fria...


Det slutade på bästa sätt för mina fyrfota vänner....de träffade kompisar!


Efter hälsningsritual som sig bör 


blev det en stunds lek. Jag fick en trevlig pratstund med en äldre kvinna som
berättade att hon passade dotterns hundar.

Så många trevliga möten det blir!



Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"