lördag 11 juni 2016

Det går upp och det går ner...

Lite bortskämd har jag blivit men nu har jag landat
igen...

Idag har Lexie och jag varit på utställning igen, denna gång i Vänersborg, en utställning
som alltid är lika trevlig. Så även idag!


De senaste utställningarna har ju gått oförskämt bra och jag ska inte klaga över 
dagens resultat heller. Lilltösen fick excellent, blev 2:a och det är inte illa det..men som sagt...
man blir väldigt snabbt bortskämd...
Stort Grattis till Monica med fina Ronja som idag knep förstaplatsen!

Vi har haft en väldigt trevlig dag med solsken och en massa trevligt sällskap!

Nea fick stanna hemma med husse och bara ha det så där mysigt...all uppmärksamhet
på henne och då trivs hon.


Märker dock att båda vovvarna blir väldigt glada när de träffas igen och får vara
tillsammans!


Man kommer inte ifrån att hundarna måste rastas...idag en sväng ner till 
Halmsund. Sådär lagom långt efter en dag på språng.


Ska jag ta ett dopp tro?!


Nea doppar tassarna medan


Lexie fegar ur... hon verkar mest vilja "bada" i riktigt sunkigt och lerigt vatten!

Rent fräscht havsvatten är inget för henne!

Nu har vi ätit varmrökt lax, romsås, färskpotatis och därefter jordgubbar med grädde.

Det ska va gott att leva!



Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"