torsdag 17 augusti 2017

En liten stuga på landet!

Den lilla stugan på landet....

Har varit min bostad i flera veckor men nu lider det mot sitt slut...på
måndag är allt vardag igen och precis som vanligt.


Skönt att få några veckor med väldigt mycket mindre måsten...mycket tid att bara vara lat!


Behöver jag städa går det på ett ögonblick och mesta tiden tillbringar vi ändå ute eller
på altanen.


Idag tog vovvarna och jag en riktigt lång promenad, ångrade att jag inte tog
med bikinin....hade varit läge för ett dopp!


Nea passade iaf på att ta sig ett dopp...den lilla badkrukan Lexie tycker det känns bäst
att hålla pälsen torr...


Ja vi är alla olika!


Vi träffade tre äldre damer som tyckte att hundarna var så trevliga....kan bara 
instämma!

Det har varit ännu en riktigt fin sommardag...jag har tillbringat en del tid i solstolen och
lyssnat på ett par sommarpratare...så mysigt...sedan fick jag klippa gräset...

I morgon väntar sista semesterdagen för detta år...

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"