torsdag 28 december 2017

Vi har haft en liten nattgäst!

Vi har haft en liten Wilma på besök!

Hon kom igår eftermiddag då mamma och pappa bestämt sig för
att gå på SPA.


Dessa blå drunknar man lätt i!!!
Plötsligt förstår jag det alla pratat om

LIVETS EFTERRÄTT


Mår man dessutom som denna lilla sötnos är det inga som helst problem....sova....
äta....skratta....få ny blöja....prata lite med farmor....

Det är allt tur att vi har två fantastiskt snälla hundar och väldigt intressant hur
de båda förhåller sig till lilla människovalpen.


Lexie är väldigt omhändertagande...vill väldigt gärna vara nära...är bekymrad
om Wilma gråter....ligger under spjälsängen då hon sover...


Nea kollar av läget...nosar lite....ligger gärna nära....
Annars är hon mest intresserad av att bli klappad och att få en massa uppmärksamhet....
tycker nog själv att hon är värd att stå i centrum ALLTID.

I år hade vi en väldigt liten Tomte


Det blev inte mycket fotande under denna julhelg....blev liksom aldrig ljust....
och som det har regnat!


Blöta vovvar varje dag!


Nea och Lexie har fått lite konkurrens när jag tar fram kameran...
Får dock erkänna att det ännu är lite lättare att fota de fyrbenta...får jobba lite
mer med Wilma.
Där måste ju jag vara intressant!
Hundarna är rätt samarbetsvilliga om de får en godisbit!


Säkert en ganska rolig syn när jag ger mig ut med vagn och vovvar....det gäller att
 ha koll på läget!

I morgon väntar 2:a arbetsdagen för denna vecka!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"