onsdag 27 juni 2018

Mysig dag med dottern!

Mysdag med Sandra och en liten shoppingrunda på landet!

Vi började dagen med lunch på La Familia i Bollebygd.

Bra väder så de lurviga två kunde ligga under bordet alltmedan vi njöt
av god mat i skuggan under ett träd.


Därefter styrde vi kosan mot Interiörhuset Lagerförsäljning i Ubbhult...Vovvarna tillbringade en
stund i skuggan på lastbryggan medan vi fyllde kassarna med handdukar, skjorta, linne, shorts, 
dessertskålar mm....


Redo att bege oss mot nya mål!

Blommigt och Prickigt!


En liten pärla i Hyssna.....ett ställe som jag åkt förbi många gånger på väg mot
hundträning...

Alla gånger har jag undrat vad detta var.....så mycket bättre än jag någonsin
kunnat föreställa mig!


En pärla....en oas!
En oändlig sjö av vackra blommor!


Kanske kan köpa nästa gång....det är ganska fullt i krukorna hemma just nu...


Ett alldeles underbart fik......återigen hamnade de lurviga två under bordet.....


Gott och billigt eftermiddagsfika!


Här avslutade vi med att gå in i butiken som hade kläder, heminredning och en massa
annat!
Ytterligare lite träning för Nea och Lexie att vara uppbundna en liten stund....det går
ju bra när man är på landet! I stán hade jag aldrig vågat....fördel landet!

Ingen shopping här men vi hade om vi velat....det fanns en massa fint!

Vi hann med en tur till Skene och Visko skor......har nog aldrig sett så många skor....
fanns precis hur mycket som helst.
Sandra fick med sig ett bälte och varsin flaska kallt gott vatten...
Vi kommer definitivt göra om liknande runda!

Landsbygden levererar.....nästa gång kör vi kärringarallyt....iaf delar av det och
åtminstone jag har åldern inne för att vara "kärring"


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"