tisdag 17 juni 2014

Min schapendoes och jag. Skog, improvisation och semester

Nedräkning.......efter en hektisk dag på jobbet har jag nu bara två dagar kvar till semester!
Tog en långpromenad med vovven......lyssnade en stund på ljudbok medan Nea fick strosa fritt och göra precis som hon ville, dvs nosa runt! 
Lite bus och lite träning hanns också med.....den energin och följsamhet hon visar då vi tränar skulle jag gärna vilja få med på tävling......får se om vi hittar dit...
Vi mötte också en väldigt trevlig äldre dam som vi pratade bort en stund med. Hon hade själv haft 3 hundar så det blev en del hundprat.
Hemkommen och hungrig bestämde jag mig för omelett....utgångna ägg....så det fick bli "man tager vad man haver".
Stekt färskpotatis, lite lök, bönor, mozarella, tomater och riven parmesan...........mmmmm riktigt gott blev det!
Kram Lena

1 kommentar :

  1. Cars are no more a luxury item now, but it has become the basic
    necessity of the people. Before you purchase a used car, it is very important to not forget that there was an earlier owner
    so you must get information about the history of the car.
    Big variety rental or rent a car companies present their exclusive service
    to impress potential clients such as booking offers,
    competitive rates, free delivery, latest fleets and pick up, online bookings and
    a wide range of cars to select from.

    Feel free to visit my site performance auto beco infantino belle baby carrier reviews - http://www.gyangcompany.com/?document_srl=116703 -

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"