torsdag 5 december 2013

Lite "ruggig" idag!

Usch, förkyld och har en riktigt retlig rethosta. I natt har det inte blivit mycket sömn och kl 04.00 gav jag upp. Fixade en kopp te och knäckemackor och satte mig framför tv:n. Kanske var det inte så klokt med långpromenad igår.......att man inte lärt sig vid min  ålder!!!
Den här bilden passar min sinnesstämning för dagen
Fått sms från sonen som är tillbaka i civilisationen efter några dagar i fält. Lite oro i mammas hjärta då det skulle skjutas skarpt denna veckan............skönt att höra att allt är ok. I morgon är han hemma igen!
Idag gapade kylskåpet tomt så det blev till att improvisera, man tager vad man haver..... Middagen bestod av rårakor, bönor stekta med lite lök och på toppen riven Parmesan. En riktig höjdare i all sin enkelhet.
Nu ska här bara slappas så att jag förhoppningsvis känner mig bättre i morgon!
Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"