onsdag 11 december 2013

Onsdag

Seg början på veckan då jag fortfarande dras med min förkylning. Rethostan har inte riktigt velat ge med sig även om det funkar bra på dagarna, nätterna är värre men nu tycker jag mig kunna skönja ljuset i tunneln. Känns bättre!
Kan inte säga att vädret bidrar med någon större energi just nu,
det är verkligen bara grått, grått och åter grått. Får väl ändå säga att när man väl kommer ut är det ganska skönt, en sådan tur att man har hund! Och dessutom en fantastisk sådan!!!
Vi har också tränat en del rallylydnadsmoment inomhus och hon är så duktig. Vill gärna anmäla till tävling i början av 2014 men måste bara intala mig själv att det är ok att misslyckas, även om träningen hemma går bra är det ju en annan sak att komma ut i ny miljö. Vi båda tycker iaf det är kul att träna och det är en bra början!
Nu tar vi kväll!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"