fredag 21 februari 2014

Fredag igen......



Märkligt att redan en hel vecka gått och så snabbt man kommer in i det gamla vanliga.
Senaste dagarna har det varit riktigt blött och regnigt.
Kanske hade varit läge för gummistövlar i skogen idag.....eller skulle man rent av hållit sig till asfalterade vägar? 
Som de skogsmullar Nea och jag blivit är det gott att njuta av tystnaden och lugnet efter all hets ute i butikerna.
Onsdagens kursavslutning i Rallylydnad gick så bra att jag innan jag hann ångra mig anmälde Nea till inofficiell tävling nästa lördag.
Måste börja någonstans......vill ju verkligen ut på tävlingsbanorna. Vi får se hur kaxig jag är efter den 3:e mars!
Har under veckan jobbat på att komma i kapp med tvätten, skrivit nytt schema, promenerat, pälsvård och kloklipp, städning, kurs och naturligtvis det som upptar stor del av dagen, jobbet.
Skönt att dagarna blivit märkbart ljusare.......till sist
ett litet vårtecken!
Kram Kram

2 kommentarer :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"