fredag 28 februari 2014

Fredag

Härliga fredag!
Kamrat Lena och jag begav oss till mässan "Passion för mat" efter jobbet. Mycket trevligt slut på arbetsveckan!
I Mannerströms kök jobbades det på......vi träffade också Paolo och Sigrid. Kändisarna duggade tätt....!
Vi strosade runt och menyn var varierad, oliver, marmelad, choklad, snacks, öl, lakrits, kaffe, kyckling, grillat kött mm. Märklig meny i en salig blandning!
Kanske var dumt att vänta nästan 52 år på att våga äta musslor.....riktigt gott var det!
Modigt fru Mattsson!
Här gick gränsen för mitt mod, häftiga att titta på men jag väntar nog ytterligare några år innan jag vågar mig på ostron....
Öppnade plånboken och fick med mig en kaffemaskin hem så nu är jag redo för oväntade besök!
Kram Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"