tisdag 25 mars 2014

Min Schapendoes och jag, Tisdag

Efter en joggingtur på drygt 5 km (får erkänna att vi går ibland) flödade energin. Gav mig på skafferiet, det är märkligt hur mycket som samlas där.....en del dubletter hittades och även en del med bäst före datum....utgånget...
Nu är det ordning och reda igen! Hittade dessutom en After Eight som gömt sig längst in......hur kunde den glömmas bort i ett hus fullt av gottegrisar. 
Nu blir det en kopp kaffe och lite gott, vilken höjdare!
Då jag ändå var på G passade jag på att anmäla Nea till två officiella tävlingar i Rallylydnad. Blev nog lite taggad efter agilityn igår då vovven skötte sig exemplariskt.......det sägs att man måsta våga för att vinna så nu satsar vi för fullt!
Även en schapendoes vilar då och då!
Kram Kram

2 kommentarer :

  1. Vad du har varit duktig! Både joggat och städat!!! Klart du fixar tävlingarna! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi ska göra vårt bästa och framför allt ska vi ha kul!

      Radera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"