tisdag 11 mars 2014

Tisdag

Det är väl bara att erkänna...jag är ganska klantig! Bra på att tappa saker, de bara glider ur händerna på mig. "Jobbplattan" har jag tappat två ggr...mobilen glider i backen titt som tätt...solglasögon har försvunnit spårlöst i skogen...Neas koppel har jag tappat två ggr.
Jag gynnar iaf handeln med min klantighet...idag var jag tvungen att köpa nytt koppel och halsband till vovven. Snygg kommer hon att bli...om jag nu vågar använda dessa! 
Skärpning fru Mattsson!
Vilket väder vi haft idag! Så ljuvligt, men kanske mer en känsla av sommar än av vår.
Sådär, då var denna veckas joggingtur avklarad. Kändes lite tungt men vi lyckades ändå förbättra tiden från förra veckan. Nu hoppas jag att detta blir en god vana, det känns ju så skönt efteråt!
Kram Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"