onsdag 5 november 2014

Inte så enkelt att vara fotograf.....

Jag kämpar vidare med min kamera, ja nu är ju den här bara till låns, men skam den som ger sig!
Lite störande är det att inte fatta........flyttar bilderna från kameran.....stökar runt lite och plötsligt händer det..........bilderna hamnar där de ska.......
Plötsligt kanske 25-öringen trillar ner och ingen kommer att vara gladare än jag!
Vovven kom inte undan idag heller....vågar knappt tänka på hur många bilder jag tagit på denna lilla sötnos!
Nu för tiden ser jag omgivningen i en helt annan dager....blommor, äpplen, klippor och vovve.
En del ganska lyckade, andra sämre...
Ser änna lite kaxig ut....
Klarade regnet hela dagen men hemma igen och dags för kvällspromenad så kom regnet. Nea av Ulfsäter tycker inte om regn.....tar jag dessutom fram täcke eller reflexväst tar hon det säkra för det osäkra och gömmer sig på någon säng.....
väl ute traskar hon på så glatt. Men jag måste nog säga att jag förstår henne....mörka regniga kvällar är det gott att krypa upp i soffan...
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"