söndag 23 november 2014

Jag tränar vidare .....photoshop......söta vovven är modell.

Min vovve är en fantastiskt billig modell.....gör precis vad som helst för en Frolic!
Tur det för jag behöver en del material för att kunna träna vidare på Photoshop CC. En hel massa fel gör jag men för varje gång lär jag mig något nytt.
Dessutom vill man ju få till en bra, intressant bild med bra skärpa........så får man se vad den duger till! Hjärnan går för högtryck mest hela tiden.....hur intressant kan en bild på söta vovven bli!?!? För någon annan än mig vill säga......och idag blir det Nea av Ulfsäter för hela slanten.
Hur som helst.......idag vaknade vi upp till en gråmulen dag, precis som vanligt........Som alltid på landet tog vi en promenad på 8 km....man känner sig ganska nöjd och vovven kan springa lös nästan hela tiden. Alla glada och nöjda! Efter att ha städat begav vi oss hemåt igen.....ett stopp på Torp för att handla så att vi har något att äta under veckan. Bra att planera så kan jag ägna mer tid åt kameran, promenader, hundträning och ev egen träning.
Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"