söndag 15 mars 2015

Gott och blandat från helgen...

Tårta och bubbel...

Albin fyller år.......först i morgon.....men vi passade på att fira redan igår...

Prinsesstårta önskades och så fick det bli!


Det var ett tag sedan jag bakade egen tårta, med åren blir man visst lite bekväm, men
nu var det dags igen.
Synd bara att de färdiga marsipanlocken är så små....


Albin kontrade genom att bjuda på fina bubblor.

Vi grillade sedan för andra gången i år.


Sol från en klar himmel hela helgen......


Kaffe på altanen.


Träning för vovven.


Kram Lena

1 kommentar :

  1. Jag har lagt till dig i min länklista, för jag vill att fler ska upptäcka din fina blogg.
    Jag blir helt varm i hjärtat när jag bläddrar igenom den. Så mjuk och personlig.
    Plus att du fått mig att få upp ögonen för Schappe. Nea verkar vara så fantastisk! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"