söndag 22 mars 2015

Shopping för matte - godissök för vovve

Givande dag för oss båda.....

Jag blev så nöjd när det visade sig att Sko Karlsson i Lysekil
hade 20% på alla skor.


Det blev 2 par men det hade lika gärna kunnat bli 4. Konstigt nog hittar jag alltid skor
i Lysekils enda skobutik, de måste ha en inköpare som har exakt samma smak som jag.....


Nu är jag rustad för vår och värme.........Ångrar lite att jag inte passade på att köpa 
ballerina och sandaler också....men men, 4 par skor kändes opassande många!


Nöjd och glad över dessa båda är jag!


Matte gillar skor och Nea gillar att söka godis!


Så energisk och fokuserad men ibland undrar man.....


Nåväl, förr eller senare hittar hon den alltid!


Sötetösen får snart lägga energi på att bara se snygg ut.....hon är anmäld till
utställning i Varberg den 12 april. Hävdar alltid att jag slutat ställa ut men så
blir det visst inte.......det är ju så roligt att träffa andra schappar och deras 
trevliga ägare. Då blir det fika och det är alltid mysigt!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"