onsdag 1 april 2015

Den röda tråden blev blå!

Så här tänkte jag....

Om jag försöker hålla en "röd tråd" i garderoben passar det mesta ihop.

Tidigare har det mesta gått i beige....nu blev det lite mer "vågat".


Blått och vitt och nu känner jag mig redo för vår och värme.


Kanske rentav kan säga att jag inspirerats av naturen....helt omedvetet.


90% av kläderna går annars i färgskala som ovan:

Beige
Brunt
Grått
Svart 
Vitt

Konstigt att man är så rädd för färg.....blått och vitt är för övrigt inte så värst vågat.


Titta vad Nea och jag hittade på promenaden, detta måste väl trots kylan som
varit vara tidigt....eller glömmer man från år till år!?


Nu väntar 5 dagars ledighet och i morgon bär det av till Sellin i forna
Östtyskland.

Det ska bli skönt med semester!

Kram Lena

1 kommentar :

  1. Heja Lena.......
    ser fint ut :)
    hopps ni får en fin semester.
    kramkram
    H

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"