torsdag 9 april 2015

Vår bästa tid är nu....

Ljuset är det bästa

och allt som händer i naturen.

En tid av förväntan!


Blåsippor

Tänker alltid att jag måste stanna upp och bara njuta här och nu.


Allt det bruna och vissna tillsammans med vitsippor och det ljust gröna.


Kvällarna är längre och ljusa. T o m jag känner mig piggare och orkar vara uppe
längre.......Även om jag just idag känner mig trött. Det tar på krafterna att gå upp
strax efter fem!

Har jag inget inplanerat utan hamnar i soffan blir ögonlocken så tung....


Det är väldigt skönt att ha skogen alldeles nära. Nea är inte så förtjust i att gå 
kopplad, inte så att hon missköter sig men man kan lätt se hur glad
hon blir när hon får springa lös....


Då är det skönt med en vallhund utan jaktintresse....en del rådjur finns i skogen men
dem märker hon sällan...och om hon får vittring går det lätt att avleda
med en Frolic.


Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"