onsdag 10 juni 2015

Längtan är stor!!!

Att man kan längta så....efter en alldeles fantastisk
liten valp...Chappers Euphoria...som till vardags kommer
att kallas Lexie!


Det ska bli så spännande att se hur denna lilla sötnos kommer att utvecklas....att lära
känna en ny individ... som kanska inte alls är lik Nea...men säkert alldeles underbar!


Hoppas också på en fin, lagom varm och solig sommar!

Kanske kommer jag att ha en gul vägg av rosor...det ser lovande ut!


Nea är sig inte riktigt lik...kan det vara så att hon har ont i sin tand...

Hoppas verkligen att söta tösen blir sitt vanliga jag efter rotfyllning på fredag.

Dessa små liv väcker så oerhört starka känslor....orolig är jag....!


Kanske lurar hon mig?

Ingen vidare aptit och jag rusar genast iväg och köper färskfoder som blandas med hennes
vanliga torrfoder...i ett nafs har hon slukat allt!

Verkar lite trött och slö....

Jag plockar fram den mjuka bollen och hon är hur pigg som helst!

Min känsla är hur som helst att hon känner av sin tand.

Så synd att jag inte kan prata med min vovve...


Några varma dagar till och allt i trädgården kommer att explodera!

Allt kanske var att ta i....men jag njuter av det lilla jag har!

Kram Lena

1 kommentar :

  1. Hoppas allt löser sig med Nea! Man blir så orolig när man får känslan av att de inte mår bra! Lycka till med den lilla godingen! Ser fram emot att följa hennes framfart!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"