tisdag 16 juni 2015

Nu är det nära.....

Bara två arbetsdagar kvar!

Känns overkligt att för första gången sedan skoltiden......
och det var längesedan.....ha ett helt "sommarlov" framför sig!

Hela 7 veckor ledigt...började planera redan förra sommaren.
Kände att jag var redo för ytterligare en hund...och nu är hon snart här...

Så skönt det ska bli att få ägna så lång tid åt att lära känna valpen och samtidigt
ge Nea en "lugn" start tillsammans med den lilla "odågan"

Fått se film på Lexie 7 veckor gammal...hon verkar rätt energisk....och alldeles
underbar!

Det kommer att bli mycket bilder framöver.....


Både Nea, jag och resten av familjen får passa på att njuta av lugn och stillhet innan
Lexie "rusar" in...men så spännande det ska bli!


Förra veckan var stressig men nu känner jag att jag har koll på läget och lugnet
börjar infinna sig.


Mina rosor har överlevt vintern och snart står de första i blom!


Sötetösen och jag har varit ute på långpromenad, slappat en stund och sedan tränat lite....
borde varit jag som tränat...men jag nöjde mig med att träna vovven...

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"