torsdag 2 juli 2015

Det blev en dag på stranden!

Nu kunde jag inte klara mig längre....

Sol och värme och jag bara måste få ta första doppet!

Bilen packades och vi hämtade upp Annki för att ta oss till havet....lite begränsad
är man i val av badplats när två lurvbollar ska vara med.
Björlanda kile funkar dock bra och parkeringsplatsen ligger alldeles nära...vill inte gå för 
långt då den lilla måste bäras...
Sedan är det bara att stå ut med att det är långgrunt...badade gjorde vi och det var så skönt!


Hittade en riktigt bra plats för oss och hundarna.


Visst var jag lite skeptisk för hur det skulle gå att ha med lilla Lexie... hade
inte behövt oroa mig....


Hon vilade i skuggan...gick på lite upptäcktsfärder...bet på lite pinnar....


Nea valde att svalka sig i vattenbrynet...inget överdrivet badande för denna tös!


Som alltid när man är vid havet fläktar det gott så värmen var inget stort problem.


Så rogivande det är att sitta och höra vågornas kluckande....fika.....äta lunch....prata.....
och bara vara....

Fler dagar som denna önskas!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"