onsdag 1 juli 2015

Sommar, sol och värme!

Sommaren är här...och jag har semester!

Vilken bra kombo!

Får passa på att göra lite utflykter...bra att träna bilåkning....
kan bara säga att det fungerar alldeles utmärkt!
Har givetvis hjälp av Nea som är en van "resenär"!
Båda ligger nu tillsammans och det går så bra!

Igår besökte vi Stena Match Cup på Marstrand...vilken tur att 
jag har bärhjälp!


Att ge sig ut ensam när Lexie är så liten hade varit lite väl jobbigt....


Medan vi kollar segling passar lillan på att vila...


Helt ok att sitta på en klippa och avnjuta detta!


Miljöträning


Det har inte blivit så mycket koppelträning ännu men fritt följ i skogen funkar det med.


Visst gör hon mycket som Nea gör men är också självständig och ger sig ut på egna 
äventyr. 
Kan springa väldigt snabbt redan.....


Min klippa Nea har tagit till sig Lexie fullt ut, är så himla go mot henne!


Sådan tur jag har som har fått dessa båda underbara varelser....


ska bli så spännande att se vad det kommer att bli av denna sötnos....kanske ger 
hon mig några gråa hår framöver....

Idag har vi varit på uteservering och lunchat...Nea är ju van och sköter sig alltid....lite orolig var jag för hur det skulle gå med den lilla.....
Döm om min förvåning när hon lägger sig vid mina fötter och sover sig igenom hela 
lunchen...
Det tar på krafterna att vara valp!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"