söndag 22 november 2015

Både huslig och hurtig!


Efter att vi varit ute i skogen ett par timmar drabbades jag av en väldig energi..

Det var verkligen inte igår jag bakade....konstigt att det ska ske så sällan 
när det både är gott och faktiskt riktigt enkelt.
Jäsningen tar ju en stund men är man ändå hemma så....

Hundarna var rätt nöjda efter promenaden....lugn och fin söndag!

Stor hund - liten bädd


Liten hund - stor bädd        


Nybakat med en klick smör......mums!


Hann precis färdigt med bröd och en värmande potatis/purjolökssoppa innan det var dags 
för träning!

Bodypump - lite starkare har jag allt blivit men inga under sker när man bara
tränar en gång/veckan.

Långpromenad och styrketräning gör att jag känner mig riktigt nöjd!


Har också försökt få till en snygg bild på Lexie....inte lätt.......

Det där får vi allt jobb på!


Kan inte skylla på att hon är för liten....nu är det upp till mig....

Stå still är hursomhelst ingen favorit, varför stå om man kan springa!?

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"