torsdag 12 november 2015

Lärt mig lite till......om kameran....

Behöver lära mig en hel massa....

om allt möjligt men framförallt om kameran, min ständiga följeslagare.
Får ta lite i taget och idag får jag tacka kollega Håkan för att han tog sig tid.
Över en lunch gick vi igenom en del väsentligheter.

Vi fick också oväntad hjälp av en annan lunchgäst som visade sig vara ett
riktigt proffs.......fotograf på riktigt!

Ibland har man osannolik tur!

Så blev det också bilder på både mig och de söta lurviga..


Med lite hundfoder i fickan blir vovvarna så här fokuserade...


Både sittande och stående.....


På kvällen kom Oscar förbi och hämtade hundarna.

Vi behövde hundvakt på lördag kväll......och blir hundfria torsdag till söndag.....

Vi, maken och jag har nu bokat in en massa trevligheter hela helgen....men visst är
det konstigt när hundarna inte är hemma....tomt men också ganska skönt.....

Åtminstone när man vet att det är för en kortare tid och att de har det bra.

En tur till Stockholm blir det för dem...får hoppas att de sköter sig riktigt bra!


Lite måsten kommer nog att finnas men annars kommer jag försöka att bara vara lat!


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"