fredag 15 januari 2016

Rörelse!

Bilder i rörelse...

jag tror jag är på G....man lär sig lite hela tiden...

Nea och Lexie har haft en toppentur på golfbanan...vilken energi...
min promenad var avsevärt kortare...


Två lurvbollar in action!


Bitvis gick det vilt till...


Något ska vara motivet, jag var ute efter rörelse, en sådan tur att dessa båda var med.....
annars hade jag varit tvungen att hoppa själv...
Hemska tanke...men plötsligt kanske det händer...allt för konsten!

Framförallt....jag vill lära mig mer!



Tur att jag kan lita på dessa två...


En favorit!

Denna lilla stenbro väcker något...


Vacker är den!

Så går det att springa fort över...


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"