söndag 17 april 2016

Fyra "manskrafter" och två fyrbenta....som älskar att vara i händelsernas centrum!

Ingen vila denna söndag!

Vi fortsatte idag projekt gräva...


Efter dagens arbete är 2/3-delar av grävandet klart. Ett sådant slit....men vi har också
haft roligt tillsammans, vi har grillat hamburgare, vi har tagit fikapaus.....


Alla har blivit "härligt" smutsiga.....


Lisa har busat med de lurviga!


Det har regnat, haglat, och korta stunder sken solen....Aprilväder!?


Själv känner jag mig närmare 80 just nu...kan undra om jag kommer ur sängen i morgon.
Jag lovar! Hårt kroppsarbete och en massa frisk luft tar på krafterna!


Inte kom jag på tanken att man kunde lägga sig en stund och vila....Bara Lexie som passade
på att softa en stund.


Väl hemma igen blev det raka vägen in i duschen för alla.

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"