fredag 15 april 2016

Sköna, gröna, blöta härliga fedag!

Fredag!

Är alltid något alldeles extra...känslan av en lång helg som känns oändlig...

Efter jobbet drog jag fram dammsugaren...städa, städa, städa.

En snabb tur till Fiskhuset som idag fick "bjuda" oss på en fantastisk middag.
Ibland får man kosta på sig att vara lat!

Det blev en riktigt blöt promenad med vovvarna. Ösregn så där som bara Göteborg
kan bjuda på...

Alltså ingen kamera med på dagens promenad!


Tidigare i veckan har det varit toppenväder!

I min enfald trodde jag att jag skulle få mer tid i takt med att barnen flög ur boet.
Konstigt nog har det inte blivit så...
Kanske för att jag fyller mycket av den lediga tiden med foto och hund.


Både de lurviga och jag behöver motion.


Varit och tränat rally med Nea.


Det ska klippas klor och pälsen ska gås igenom.


Lexie har börjat på agility.
Duktig tjej som visar sig kunna mer än vad jag vågat drömma om!


Även denna lilla tjej har klor som ska klippas och ännu mer päls.....


Det blir väldigt mycket fotande i skogen....just nu vitsippor....


och de börjar bli många!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"