fredag 30 september 2016

Vi laddar inför morgondagen med en skogspromenad

Lurade med gubben till skogs!

Jag vill gå i skogen och maken min vill trampa asfalt...med lite kvinnlig
list blev det 80 - 20.....


80 % skog och 20 % asfalt....just nu kan jag dessutom skylla på min onda fot....
känns mycket bättre att traska runt på skogsstigar!


Lilla lurvet Lexie älskar vattendrag....där smakar det mums att dricka.


Sedan drog den lilla med Nea på ett rejält race...svårt att veta vem som är snabbast
just nu...


Vi vandrar vidare mot delmålet som är vårt älskade Vindskydd...där har vi alltid
stannat till och fika...så plötsligt flyttade någon in där...märkligt!

Kände att det nu var dags att kolla läget!


Hyresgästen verkar blivit vräkt....bara spillror kvar....

Hoppas hoppas att vi åtminstone kan få en bänk att sitta på...så mysigt att sitta här i
morgonsolen på helgen, ta en fika och spana ut över den lilla tjärnen!


Jag försöker verkligen var "rättvis" när jag fotar de fyrbenta...

Märkligt nog blir nästan alla bilder på Nea så mycket bättre än på Lexie...kanske
beror det på ålder och erfarenhet...även lillskruttan är ju bedårande!


Nu får vi ägna kvällen åt att ladda inför morgondagen...de båda lurviga ska till Färgelanda
och tävla i Rallylydnad....
Jag tror inte vi är riktigt redo ännu trots att båda verkligen kan alla moment...mer
eller mindre iaf...
Skall vi komma vidare måste vi ut och träna i skarpt läge...morgondagen får ses
som en ren träning så vet vi vad vi måste jobba vidare på...

Det blir till att gå upp i ottan även lördag morgon...tur att jag är morgonpigg!


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"