fredag 14 oktober 2016

Helg på landet!

Nu var det väldigt längesedan....
kameran har legat i träda.... det är så det blir ibland...

Nu har vi landat i Skalhamn!

Tanken var att gräset skulle klippas...tur för oss att det ser ut som att 
det inte behövs, det har visst inte vuxit det sista.

Något ska vi väl kunna hitta på!

De lurviga båda är piggare än någonsin...vilken energi de 
bjuder på!


Oavsett vad vi gör...rallylydnad, nosework, hemma på promenad...de är för tillfället
helt galna båda två...

Beror säkert på att det blivit kallare ute..


Min energi har varit på en lägre nivå....denna fot som bråkar med mig...pendlar
mellan hopp och förtvivlan.


Dryga 4 km blev det när vi kom till landet, fantastiskt fint väder även om vinden
var kall och foten den kände jag bara av sista biten.


Två lurviga som alltid är lika glada och positiva!


Vi kör helst "off road"... Jag slipper hålla i koppel och vovvarna kan springa som 
de vill. Mycket nytt att nosa på nu när vi inte varit här på 3 veckor.
Det gäller att uppdatera sig om man är hund!

Även jag lyckades få en viss uppdatering...träffade några grannar och pratade bort en 
stund.

Det är avkopplande att vara på landet!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"