torsdag 5 januari 2017

Lexie föll inte domaren i smaken...

My Dog dag 1

Inte blev det riktigt som vi tänkt oss på dagens utställning...visst är Lexie unghund
och visst finns det en del som inte är på topp just nu men inte hade jag
tänkt mig att vi skulle få bedömningen Good.
Får väl erkänna att jag blev rätt förvånad...Very Good absolut men "gult kort"...hmm

Nåväl det är domaren som dömer och ingen skada är ju skedd!

Vi har haft en superbra dag bland allt härligt schappefolk....alltid lika trevligt att 
träffas!!!


Samma underbara hund med hem som jag kom dit med och Lexie tar
dagens "bravader" med ro....


Eftermiddagen tillbringade vi på golfbanan...som de sprang de lurviga två...


glada över att vara tillsammans igen!


Isande kallt trots att det var alldeles vindstilla. Minus 9 grader visade termometern
och det kändes i mina fötter kan jag säga...brrrr


I morgon väntar en ny dag på My Dog och på lördag får även Nea vara
med...


inte i utställningsringen men väl som representant i rasmontern. 

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"