onsdag 4 januari 2017

Semletid....tulpantid....My Dog....

Så kom den då...

Semlan

Som jag både älskar och hatar


Problemet är att jag lätt kunnat äta en om dán.....detta är redan nr 2 för i år!
Absolut inget jag är stolt över men de är ju såååå goda.
Ni kan ju bara föreställa er hur många långa promenader jag måste ta nu...mina
lurviga två år säkert väldigt nöjda över min last...

Även tulpanerna invaderar....och dessa går ju att frossa i ..... absolut kalorifria ....


Tyvärr står det i dagsläget 2 - 1 till semlan. Tulpanerna är dessutom fådda, kaloribomberna
har jag betalat själv... 

Till helgen åker tomtar och gran ut. Vi har en tradition maken och jag.....medan jag
visar hund på My Dog städar han ut julen. Rätt bra deal tycker vi båda!


Han kommer dessutom ha sällskap av Nea då det i år bara är Lexie som ska
visa hur fantastiskt vacker hon är, iaf i mina ögon, vad domaren tycker är kanske
en helt annan sak...


Så är det, nu gäller det att blicka framåt Chappers Euphoria!


Siktar vi mot himlen


kanske vi når trädtopparna!

Det kommer oavsett utställningsresultat bli ett par trevliga dagar där vi träffar
alla våra schappekompisar, minglar runt och dricker kaffe!


På lördag ska dessa godingar representera Schapendoes i rasmontern men
vem bryr sig idag hälsar vovvarna....vi lever här och nu!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"