måndag 21 oktober 2013

Måndag

Dags att sätta ut skylten.....
 Det är märkligt, jag ser alltid framför mig att jag har en lummig, välskött och blommande trädgård. Har en massa idéer men når inte riktigt fram.......Nu är det iaf höst och jag har en lång vinter framför mig att i fantasin planera en fantasktisk trädgård.
 Ut i mörkret på promenad, Nea riktigt fallen ihop och ser helt bedrövad ut då jag tar fram regntäcke eller reflexväst. Det värsta hon vet!!! Men vad göra? Det är viktigt att synas och när hon väl kommer ut trippar hon fram så glatt
 och något gott väntar...nyinköpt hjorthorn till Nea att tugga på och
 senaste numret av Härliga Hund till mig
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"