tisdag 5 november 2013

Tisdag

En dag då hösten visade sig från sin bästa sida
 Blå himmel på lunchpromenaden gör att man piggnar till och kan fortsätta jobba med god energi
 Lite kyligare så jag fick användning för mina egenhändigt stickade sockor
 Vi strosade omkring bland höstlöven och tankarna föll på gårdagens avslutningstävling i agility. Nea var grym trots uppehåll under löpet. Jag däremot lyckades halka på den hala gräsplanen, satte mig pladask, blev väldigt blöt och stukade lillfingret. Snabbt upp igen och vi klarade tidsgränsen!
 Vi träffade en trevlig labradortik i skogen och det blev en stunds lek för Nea
 Efter ytterligare några timmars jobb är det gott att komma hem och få sig dagens andra kopp kaffe och några pepparkakor, man kan aldrig bli nog snäll.....
Ibland får man vara lat så till middag blev det lax från Laxbutiken i Ljungskile, mmmm det är så gott!
 Mätt och nöjd, nu blir det skönt med en promenad
 Kram Lena

4 kommentarer :

  1. hihi. du e lika fin som jag på kvällarna ju :)
    kramkram
    H

    SvaraRadera
  2. Det är kanske inte så man går till jobbet även om det hade varit bekvämast och varmast

    SvaraRadera
  3. Åååå, den där vovven!! <3 <3
    Vackra, vackra schappe!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"