tisdag 30 september 2014

Min schapendoes och jag....redan tisdag!

Så har ännu en ny vecka tagit sin början. Igår måndag var det dags för agility igen, något som både vovven och jag uppskattar. Nea är snabb som vinden men ibland går det lite väl snabbt över balanshindren.
Annars måste jag nog säga att så länge jag gör rätt gör vovven rätt.
Sommaren har kommit tillbaka och då gäller det att passa på att vara ute och njuta i värmen....senare en riktigt lång tur i skogen. Men så snabbt det mörknar ute nu, det var precis att vi hann hem innan det blev becksvart. Måste säga att jag inte riktigt hunnit med.....alldeles nyss var det ljust till sena kvällen. Levande ljus har sin poäng det med!
Inte mycket träning idag men lite följsamhetsträning har jag hunnit med både i trädgården och ute på promenad.....märkligt hur fokuserad hon är då.....får ge mig ut i stökig miljö för att försvåra det lite för oss.
Varför dricka vatten inomhus när det är mycket godare ur vattenkannan.......hon har sina idéer lilla "Syster Yster"

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"