onsdag 4 februari 2015

Dessa 3 förgyller mina dagar......vardag som helg!

Vilken tur jag har!

Hund
Kamera 
Storytel

och jag har aldrig långtråkigt!

Som är ägare till världens bästa vovve...Nea av Ulfsäter!


En sådan pärla hon är!

Vi tillbringar all tid tillsammans, nästan i alla fall. Alltid glad och positiv, gillar att mysa och ligga nära, älskar att träna och promenera, allra helst utan koppel, tycker om alla både två- och fyrbenta,
hon har gett mig en massa nya bekanta och  och och, listan kan göras
hur lång som helst.


Så var det mitt nya intresse, fotografering, jag får sända ett tack till min kollega Håkan Gidestrand
som pushat och stöttat mig i mitt fotograferande.

Kameran har jag nästan alltid med mig...försöker fånga ögonblick...mycket vovve och natur...
och det är som julafton varje dag när jag ska ladda ner bilderna för att se "dagens skörd".

Ibland men bara ibland lyckas man få till en toppenbild!


Ett helt nytt tänk....och det kan alltid bli bättre....


Storytel är sist men inte minst en gåva till mänskligheten....dvs vi som gillar böcker.
Tänk att på betald arbetstid kunna plöja igenom en massa härliga böcker...i bilen mellan 
kundbesöken. Är boken riktigt spännande blir jag lycklig om det är stopp på motorvägen...
att stryka eller städa går som en dans...laga middag likaså....promenad i ösregn...när jag
vaknar mitt i natten...

Återigen....synd att vi inte kan lägga på ett par timmar på dygnet!

Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"