fredag 17 juni 2016

Nedräkning!

4 arbetsdagar kvar....sedan väntar 4 härliga
semesterveckor!

Lite oroligt känns det allt med tanke på det fina vädret som varit...kan
det fortsätta vara varmt och skönt!?
Visserligen har det de senaste dagarna kommit kraftiga regnskurar och åska
men sedan har det klarnat upp igen..

Någon regnig dag kan jag allt stå ut då jag börjat lyssna på Sagan om isfolket, en serie
bestående av hela 47 böcker...just nu lyssnar jag på nr 7 så jag kommer ha att göra!

Idag en tur i skogen igen...känsla av att vara i en tropisk regnskog...så varmt och
fuktigt...


Hundarna som sluppit ifrån kameran några dagar fick åter posera.


Igår körde jag agility med både Nea och Lexie. Egentligen är det Lexie som går
kurs men även Nea fick köra lite...så glad hon var...yster som en unghund!
Får hoppas att det blir mer av den varan för båda till hösten.
Får också försöka få bukt med min onda häl så att jag kan springa ordentligt, just nu
tar jag ingen hänsyn till det onda utan får lida dubbelt dagen efter...inte bra!


Så här en vecka före midsommar inser jag att det nog kommer bli svårt att
hitta blommor i naturen till en midsommarkrans...det är mest bara grönt!


Balansträning..den främre stenen var allt annat än stabil men detta löste stortösen galant!


Någon typ av platsliggning!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"