onsdag 22 mars 2017

Hälsoresa!

Tillbringar några dagar i Skalhamn...

Tisdag förra vecka var ingen bra dag...tilltagande ryggont vartefter dagen gick.
Envis som jag är jobbade jag givetvis även på onsdagen...envis förresten....kanske
snarare får säga dumdrisdig.
Klarade av drygt halva dagen sedan fick jag se mig besegrad av smärtan.
Kunde inte gå, kunde inte sitta, kunde näppeligen ligga.
Att ta sig i och ur bilen gick knappt.

Det fick bli sjukskrivning...första gången på dryga 25 år så det var inte lätt!
Nåväl går det inte så går det inte.

I söndags vände det så smått men nu har tant blivit lite klokare.
Bestämde mig för att vara klok och stanna hemma hela veckan...då infann sig
nästa kloka beslut.


Varför inte tillbringa några dagar i Skalhamn!
Här kan jag i lugn och ro sköta min sjukgymnastik, vila, promenera, njuta havsluft och 
bara ta det lugnt. Inte se en massa annat som borde göras....


Sällskap har jag!
Dessa båda verkar väldigt nöjda med mattes upplägg.
Trevlig sällskap är det också!


Jag har i alla fall tur med vädret och ska man tro prognoserna kommer det
bli ännu bättre...


Att slippa blåsten hade varit såååå skönt.


Vägen är fint utmärkt med små rösen. Det känns verkligen bättre i ryggen att undvika
asfalstsvägar!


Vätskepaus!

Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"