fredag 31 januari 2014

Fredag......igen!

Då var det fredag igen......veckan som varit har gått så snabbt!
Jag har ätit på tok för många semlor.......
vet inte vad det är med dessa underbara bakverk men jag är fast i något slags missbruk. Tur att jag har Nea så att jag kommer ut på promenader så att det blir någon slags balans....
Kanske att det t o m bränner lite extra när man får "plumsa" fram i snön. Men men man lever bara en gång och det ska vá gott att leva!
Nea har varit på sin kurs i rallylydnad. Det är en sak att träna hemma och en helt annan när det är en massa störning runt om. Oerhört nyttigt för oss!
Det har även blivit ett biobesök, 12 years a slave, en fantastisk om än väldigt otäck film. Väl värd att se!
Nu är jag väl rustad inför många blöta dagar....har äntligen köpt vind- och vattentäta handskar! Inte för att jag längtar efter sådana dagar men så gott att vara rätt klädd rakt igenom! Härligt med torra händer....

Kram kram


1 kommentar :

  1. Hej Bästaste Lena
    den semlan var inte dum :)
    underbar bilder.
    kramkram
    H

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"