fredag 17 januari 2014

Grått, beige, vitt och brunt!

Visst hade jag hoppats på mer snö...men fortfarande väldigt lite av den varan här. Det är grått, beige, brunt och vitt ute i naturen,
inte direkt upplyftande! Hade bara solen kommit fram hade det varit en helt annan sak.
Vad som är märkligt är att det är precis dessa färger jag tycker om vad gäller heminredning. Beige, vitt, brunt och lite svart!!! Ibland någon liten färgklick men jag tycker det känns lugnt och harmoniskt med "jordfärger". Man är väl lite beige, ha ha...
Lilla vovven hittade ett alldeles eget godisträd, nöjd och glad var hon och skuttade glatt vidare.
När man ställer upp sig så här fint blir det garanterat godis!!!
Sammanfattningsvis vill jag ha mer snö och gärna lite sol därtill....Nea verkar glad och nöjd med livet precis som det är, ska nog försöka fånga upp lite av hennes energi...
Kram kram 

2 kommentarer :

  1. Olala. fina bilder....
    å vem vet. i nästa veckan kommer kanske SOLEN :)
    H

    SvaraRadera
  2. Det är mina favvofärger också!
    Tycker hundarna matchar bra också! ;-)
    Fina bilder, as always!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"