måndag 9 juli 2018

"Dagfarmor" hela veckan....en sådan ära och glädje!

Vi har fått äran att umgås med lilla barnbarnet
hela veckan lång!


Efter gröt, en liten förmiddagslur och ett par blöjbyten beger vi oss mot
Backa Västergård "Ladan".

En rejäl promenad för vovvarna och något att titta på för Wilma...


Ha ha...Wilma tittade på allt annat!
Är man 10 månader har man en egen uppfattning om vad som är väsentligt!
Ack vad man får lära sig......
Eller man glömmer fort!


Mycket spännande att upptäcka på marken....och en lite äldre flicka som var där var mycket
spännande...
Tror kanske att Lexie var den som uppskattade getterna mest....


Och jag....en bedårande liten killing.....så söt och dessutom väldigt social!


Inte kan jag påminna mig att jag fascinerades så av alla minspel när barnen var små...


Nu sitter jag och bara njuter!


Vi trivs bra tillsammans Wilma och jag! Hon är just nu lite skeptiskt mot de 
flesta män.....inte pappa förstås.....men det kan jag utnyttja så tillvida att farfar Mikael
för sköta det praktiska....
Bra där Wilma!

I morgon väntar nya äventyr!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"