onsdag 3 juli 2013

Gott och blandat

Bilen på verkstad och jag får glida runt i en V60 automat, glassigt!
Hundarna får roa sig hemma och kan man tänka, Nea har inte öppnat en enda låda.....börjar bli stora damen!
Vi gör ett litet äggsperiment, Nea knäcker ägget direkt och låter sig väl smaka
Herr Totti var ytterst tveksam även när jag hjälpt honom men sedan slickade han glatt i sig, varför anstränga sig när någon annan kan göra jobbet!!!

 I morgon blir det som vanligt igen......
ock jag får väl erkänna att jag fuskat ordentligt idag......men gott var det!
Go kväll!

1 kommentar :

  1. Hmm... Undra hur Sendit hade reagerat om hon fått ett ägg. Nästan så att jag också måste göra ett äggsperiment. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"