onsdag 10 juli 2013

Min trädgård och mina trötta hundar

Min trädgård
Smultronen är det som intresserar mig mest just nu, söta och goda som de är
även hallonen är nog snart ätbara om vädret håller i sig
Vinrankan är kraftigt nedklippt
Björnbär fick jag förra hösten av kamrat Lena så där får jag nog vänta till nästa sommar
Rosorna som vi satte för ett tag sedan verkar trivas fint
Jag gör mitt bästa för att de ska trivas även om jag inte utrustats med Gröna Fingrar
Totti och Nea tar det lugnt efter att både ha varit på promenad med Albin och Oscar och varit en tur på golfbanan med Mikael och mig.
Tack och hej!

1 kommentar :

  1. Heeeeeeeej Lena :)
    jösses..... rena trädgårdsbloggen ju :)
    tack för kommentaren....
    H

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"