måndag 20 juli 2020

Semester Dag 27

Lördag!
Sista helgen innan det är dags att börja jobba igen.
Lite overkligt känns det...4 semesterveckor börjar lida mot sitt slut.
Känns verkligen att jag varit ledig länge samtidigt som det gått alldeles för
fort. 
Jag bestämde mig för att skriva ett inlägg varje dag under semestern och det har
jag lyckats med.
Tanken är att få ett semesteralbum som är lättillgängligt.
Ni är ett gäng som "hängt med" och det känns väldigt roligt!

Lillkillen vänder blicken mot ljuset...

Mikael och jag tar med Wilma och hundarna på en promenad. När vi kommer tillbaka
har trädgården förvandlats till ett träningscenter!
Borde givetvis varit med från början men hoppar in och kör fem minuter.
Jag måste börja träna!!!

Det finns bara dåliga ursäkter...även om jag inte kan göra allt kan jag göra något.

Knäböj med lite extra vikt....

På eftermiddagen tar vi en tur till Lysekil.
Wilma väljer glass och är så nöjd!

Att äta med ögat och också viktigt, blir lite körigt en stund när glassen börjar rinna...
Mikael tar blåbär/vanilj, jag tar polka/saltlakrits....märkligt så individuellt
det där med glass är...
Lisa och Oscar delar för att få fler smaker...smart!

Kvällen avslutas med Tacos....trots att det inte är fredag....

Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"